onsdag 9. september 2009

Ikea

Jeg har vært på Ikea i dag. Det er så gøy å komme hjem både med ting vi ikke trenger og ting vi trenger. De har så mye fint, og det koster så lite! Selv om jeg er supersliten i skrujernarmen, etter å ha skrudd sammen seks hyller, er jeg fornøyd med hvordan ting ble. Både på barnerom og stue. Men jeg ønsker meg drill!


Noe vi ikke trengte, men som jeg bare måtte ha


Expedit hylle, oppbevaringsbokser og servietter


Gulvet vårt er skjevt! Se, det spriker på toppen.. Fine gladioler hadde de også


Billy på stua. Jeg har plass til flere bøker! Sprikeproblemet ser ikke riktig så ille ut når vi flytter hyllene littegranne fra hverandre. Men hva gjør vi med ledningene tro?
Sa noen drill?


Billy på barnerom Og deilige myke tepper (Ofelia)

Jansjö leselampe

I tillegg ble det masse duftlys, og et par lamper til, to speil. Og sikkert noe jeg har glemt..
Og haha, to blå vaser fikk bytte plass i hyllen på stua etter å ha sett på bildet. Men sånt noe blir jeg jo aldri ferdig med. ;-)

1 kommentar:

  1. Jeg har fått meg drill! Og har nå skjulte ledninger. ;-)

    SvarSlett