mandag 9. mars 2009

Your Blog is fabulous



Jøøses! Nå oppdager jeg at jeg har fått denne flotte utmerkelsen fra Fée
Tusen takk!
Utmerkelsen innebærer at jeg må nevne fem ting jeg ikke kan klare meg uten. Hmm..

1. Familien min. Mannen og barna mine. Ungene er som solstråler som lyser opp en hvilken som helst grå dag. Å få en god klem fra en av dem og snuse inn lukten av dem er herlig! Og i kveld har jeg hvilt føttene i fanget til mannen hvor de har fått deilig massasje. Det blir ikke det samme å prøve på det selv.

2. Lesestoff. Jeg leser alltid en eller annen bok. Jeg er ingen racer-leser av bøker, for jeg leser de stort sett bare på sengen. Men jeg må alltid ha en bok å lese. Jeg får ikke sove ellers! Leser jeg på dagtid blir det VG eller et blad. Gjerne et interiør blad. Som Bonytt - da kan jeg drømme om at jeg har et stort hus og penger til å innrede det akkurat som jeg vil.

3. Hage. Jeg elsker å stulle og stelle i hagen. Se det jeg sår eller planter vokse og gro. I dag så jeg at krokusen såvidt har begynt å titte opp i bedet inne ved veggen. Jeg gleder meg vilt til sommeren når hurdalsrosen blomstrer, og jeg kan gå ut i sommerregnet og gjødsle plenen!

4. Mac'en min! Jeg har mange morsomme og koselig stunder foran denne skjermen, altså. Ja, frustrerte også. Og uten den hadde jeg ikke blitt kjent med så mange nydelige mennesker som har blitt vennene mine!

5. Talglys! Te-lys, kubbelys eller vanlige 'lange' lys. Jeg må tenne lys hver dag. Det går mest i te-lys. Jeg har mange lysestaker, så de blir rotert litt. Noen er fremme bare til jul, andre til middagsselskap og noen er bare ute. Det blir så koselig og stemningsfullt her med en gang jeg tenner noen lys. Jeg har til og med hatt med te-lys i kofferten når vi har reist på ferie!

Nå må jeg sende prisen videre, og jeg velger meg KOSELIG KOSELIG En flott blogg, og takk til Mette for mandagstema. Morsomt! Your blog is fab!

------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar