tirsdag 17. mars 2009

Rytme

I dag, tirsdag er begrepet rytme.
Jeg tenkte døgnrytme og musikk-rytme. Takt. For min egen del er sistnevnte lettest å følge. Her er noen gutter som virkelig vet hva rytme er. Bildene er tatt med mobilen på konsert i fjor sommer.
Vi som stod på gresset holdt takten sånn nogenlunde vi også. Selv om det ikke var lett med et plastglass øl i den ene hånda, mobilen i den andre, og det som kjentes som fem personer som fulgte rytmen oppå tærne mine...


Og ja, konserten var bra!

P.s. Etter  å ha holdt på en evighet med å lage fotomontasje, bytter jeg det ut med bare ett bilde. Det blir jo miniatyrer her uansett. Ingen vits når det må lupe til for å se dem. Jaja, jeg har da lært noe i dag også..

2 kommentarer:

  1. arti at du hev deg med på Begrepsuka :) Flott lys og bra bilde med mobil :)

    SvarSlett
  2. :-D Takk, gøy å være med!

    SvarSlett