torsdag 5. mars 2009

The Hound!

Mormors spøkelseshund!

Nei, det er ikke manipulert! Etter tre hele dager med Gimp fotomanipuleringsprogramopplæreing her på hjemmefronten, har jeg slettet hele greia fra harddisken. Makan! Jeg kan alt mulig rart ang. bildemanipulering nå! Legge masse lag oppå hverandre, klippe inn og ut ting og endre farger og legge til tekst. You name it! MEN, å legge to bilder ved siden av hverandre, kanskje en smule 'overlapping' i samme ramme, se det gikk ikke nei!! Neida, da klippes bare kantene så det blir like stort som det ene bildet tilsammen, og JA jeg har prøvd å endre størrelsen, men da så man ett øre, eller ett blad på en blomst. Ja jeg er tett i nøtta det er helt klart! Men hvorfor kan de ikke forklare 'basics' under kapittelet med det navnet da?
Det som er 'komplisert' er jo enkelt. Sukk og stønn og bær over med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar