onsdag 14. juli 2010

Solnedgang

over Väneren





Kan du se guttene som fisker?

8 kommentarer:

  1. Herre min skapare.
    Det var det vackraste jag har sett....
    Vilka underbara bilder..Oj,oj,oj, Jag är mållös...
    Grattis till ditt fina knäpp..Häng upp dem på väggen på studs
    Guld*************** i massor
    Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  2. Grøss, sier jeg bare. De bildene var utrolig flotte.

    SvarSlett
  3. Jisses man, så flotte bilder.

    Ja, jeg kan se guttene som fisker.

    SvarSlett
  4. Er det mulig? Utrolig flotte bilder! Jeg blir helt stum av beundring og en smule misunnelse :o)

    SvarSlett
  5. Wauw, det er jo helt fantastiske billeder, Linsky - det er kunst! Klem :)

    SvarSlett
  6. Helt fantastiske bilder! Jeg måtte gå tilbake for å få øye på fiskerne. Selv om begge bildene var flotte, så syntes jeg det siste tok prisen.

    SvarSlett
  7. Tusen takk dere! Jeg blir helt flau av alt skrytet, jeg!

    SvarSlett