søndag 4. desember 2016

Søndag..
Ligger på senga med lysslyngen tent på gavelen. I natt fikk jeg endelig sovet litt. Alt over to timer er bonus! Men natta til i går sitter i ennå, kroppen verker overalt, høyre arm, skulder og nakke fungerer ikke, og senebetennelsen i venstre håndledd slipper aldri taket.
Treningsbagen er uansett pakket, hadde tenkt da, å trene litt. Noe greier man alltids å gjøre, dessuten er det viktig! Skal bare først.
Spiser knekkebrød og drikker kaffe, surfer litt på nettet og bare koser meg egentlig. I kveld skal vi spise ribbe. Må jo ha en test eller to før julaften og gjester. Blir stresset bare av tanken.
Hvis jeg drar på trening tror jeg ribba smaker enda bedre etterpå. Det er bare å gjøre det! *sparker meg selv bak*

Ha en fin søndag, i dag er det jo nesten lyst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar