lørdag 3. desember 2016

Hei,
nå var det veldig lenge siden denne bloggen ble oppdatert. Mye har hendt, jeg har blitt mer mobil igjen etter en avstiving av ryggen for litt over ett år siden.
Det siste året har gått med til opptrening, for det meste har jeg gått, gått og gått. Men siden mai en del styrketrening også. Skruene sitter og jeg er takknemlig! 
Så mange bilder har det ikke blitt. Dessverre har halve skogen rundt meg attpåtil blitt offer for skogsdrift... Men noen snaps med mobilen tar man jo. Den gamle lysten til å fotografere håper jeg kommer tilbake igjen. Kanskje orker jeg grave speilrefleksen frem fra bakerst i skapet? Men nå har  mobilen min like mange pixler da, haha! Også er jo instagram innmari lettvint. Der heter jeg linskybeat.

Her fra parken denne uka mens jeg fanget noen Pokémons:


DAF4EEAB-BFE8-414D-9346260477A7A311-9F6B3592-8D0B-4FCD-981209CF60584DC4

2 kommentarer:

  1. Hei på deg ... ja, lenge siden sist og veldig hyggelig at du er tilbake. Godt å høre at du er bedre! Flott bilde du serverer. Det er kanskje sprøtt at mobilkameraet er bedre enn mange digitale kameraer. Jeg bruker mobilen mer og mer jeg også, og den er alltid for hånden :)

    Ha en fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  2. Takk, Irene!
    Så hyggelig å høre fra deg. Glad for å høre at du fremdeles fotograferer, du er så dyktig! :D

    SvarSlett