mandag 21. februar 2011

Solnedgang

Vinteren er vakker!




4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder.Tvåan och fyran är klara favoriter..
    Undrbart fotat tjejen...
    De är verkligen njutbara.
    Kramizzzz

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig med deg. Vinteren er en vakker årstid, og nå har vi nydelig vær med kalde netter og sol om dagen her.

    Helt herlig.

    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott billedserie! Fargene er nesten uvirkelige! Selv om jeg ikke er en stor tilhenger av vinter og kulde, så viser disse bildene at jeg ikke ville vært foruten!

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Jeg elsker vinteren når den er sånn som nå! Jeg hadde akkurat kommet på besøk til noen, men kastet fra meg vesken i gangen og sa: 'Jeg må bare ut og ta noen bilder, lyset er så fantastisk! Er tilbake om fem minutter!' Som sagt så gjort. Hehe.

    SvarSlett