onsdag 16. februar 2011

Liten og stor

2 nylige innkjøp til lille-stua oppe. Jeg synes det er litt stilig med kontraster. Stor lysestake og liten blomst. Jeg kjøpte to slike små orkidéer, det var meningen de skulle stå sammen, men den ene kom aldri lenger enn til kjøkkenet. Lysestaken har jeg kjøpt på Nille! Var ikke den kul?


Det blå kubbelyset passet  godt til de blå stripene i teppet. Vel.. alt passer jo til det teppet..























Hm, da må jeg nesten vise dere den blomsten som ble igjen på kjøkkenet.






















Der ble det også liten og stor.. !

2 kommentarer:

  1. Visst är det en kul kulljusstake. hahaha...Härlig färg på ljuset.Snyggt till tavlan på väggen.
    Härliga bilder som vanligt...Ha en mysig kväll..Kramizzzz

    SvarSlett
  2. Herlige ting du har kjøpt og du har plassert det flott sammen.

    Teppet var virkelig flott. Gøy med masse farger.

    Det er mye fint å finne på Nille. Er alltid innom der når jeg først tar turen til senteret.

    Klem

    SvarSlett