lørdag 10. april 2010

God helg!

Håper det er sol hos deg!



Min kjære Mac er levert til reperasjon. Dekselet, eller den delen som sitter rundt tastene har sprukket. Akkurat der magneten i lokket treffer kanten over 'dvalelampen'.
Det er visst en svakhet ved min generasjons MacBook, så jeg slipper i alle fall å betale for det.
MEN de kunne ikke bare bestille delen og så kunne jeg levere maskinen. Det tar sikkert ikke mer en 20 min å bytte delen. Nei, jeg måtte levere den fra meg først. Så jeg blir nok uten maskin i et par ukers tid.

I alle fall er det ikke noe galt med Eos'en, og mannen har en stor og skummel PC jeg kan låne, men det spørs vel hva jeg får til med den. Dessuten er den ofte opptatt!
Så om det blir litt stille fra meg, vet dere hvorfor..

Her er 'Eplekjekken' helt fersk og åpnet for første gang for litt over to år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar