mandag 8. mars 2010

Portrett

Mandagstema-ordet i dag er 'portrett'. Da var det ikke annet å gjøre enn å ta et av meg selv, med web-cam, siden jeg ikke har lyst til å legge ut portretter av andre her. Egentlig ikke av meg selv heller, så jeg prøver trikset mitt med å gjemme seg litt bak hendene. Haha. Uff, håper ingen kjenner meg igjen.



Her sitter jeg på kjøkkenet, akkurat nå, og titter ut på sola mens jeg hører snøen rase ned fra taket. Det har visst blitt vår! Jeg tenker at jeg kanskje skulle måke en plass i solen på terrassen. Men først skal jeg bare..

14 kommentarer:

  1. Du ser verkligen ut att sitta i dina tankar i ditt kök.
    Och nog är det mycket tankar i vårens tid, vi längtar alla till sommaren.
    Vilket bra poträtt.

    Ha d gott.

    SvarSlett
  2. Snyggt porträtt foto på dig själv, underbara blåa ögon du har....dessutom ser du ut att ha ett snyggt inrett hem!
    =)

    SvarSlett
  3. Jättefint självporträtt på dig själv!
    Vilka fina blå ögon du har!
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvarSlett
  4. Vilket kalasporträtt på dig...Du är ju jättesöt...
    Visst är Uddevalla bron vacker
    Jag kan aldrig få nog av den så jag fotar den i tid och otid..Dag och natt.
    Lika vacker i mörker som i dagsljus
    Nästan vackrare.
    Härliga bilder och mysig text...Kramizzzz / Lotta

    SvarSlett
  5. En slik flott dame som deg, har ingen grunn til å gjemmes seg bort, men jeg forstår deg godt! Jeg liker meg bedre bak enn foran kamera også:)

    SvarSlett
  6. Flott bilde av en like flott dame! Ingen grunn til å ikke stå litt foran kameraet også!

    SvarSlett
  7. Du har de smukkeste, blå øjne, som jeg ville være meget stolt af at have :-)
    Fint portræt af en smuk pige...

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde av deg. Du er jo en lekker og fotogen dame :-). Bildet i seg selv er jo også stilfult og pent i fargene. Har aldri tenkt på at jeg kan ta bilder med mitt web-cam, har alltid tenkt at det kun var film. Kanskje jeg skulle se om det fungerer? Men kan ikke love at det blir så mange flere bilder av meg på bloggene mine. Eller filmer for den sags skyld ... Ønsker deg en riktig god kveld videre.

    SvarSlett
  9. Jättefint självporträtt. Går nästan att se att det är våren du tänker på och längtar efter.

    SvarSlett
  10. Jättefint porträtt på dig, du ser verkligen tankfull ut! Jag tror du tänker på våren som kommer snart!

    SvarSlett
  11. Sikke et dejligt billede af dig - et meget smukt portræt :-)

    SvarSlett
  12. Djupt försjunken i dina tankar, härligt naturligt självporträtt!

    Ha det fint/E-L

    SvarSlett
  13. Tusen takk, så snille og søte dere er alle sammen! :-D

    SvarSlett
  14. Så fint et bilde du har tatt. Du trenger jo ikke skjule deg for noen, søte du.


    Klem

    SvarSlett