lørdag 28. november 2009

Kaffe kaffe kaffe

Igjen..
Jeg har fått høre at å drikke min elskede Evergood er bare tull. Det er skvip, jeg må prøve Friele's fairtrade kaffe. Så da gjorde jeg det.



Ikke vet jeg om det kan ha noe å gjøre med at jeg brukte te-koppen min til testen, fordi favoritt-kaffe-koppen var i oppvaskmaskinen, men.. Hæ? Denne skulle smake bedre? Næsj, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg ikke merket forskjellen engang. For å være helt ærlig (vanskelig) synes jeg Evergoood er hakket bedre.
Så det så!

3 kommentarer:

  1. Evergood er "bare" rett kaffe her også, det er rart hvordan det er med det.
    Fint å være på besøk i bloggen din, og mye flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Takk for det mreteveian!
    Evergood er best. *high five*

    SvarSlett
  3. Friele er ekkelt! Evergood it is!
    Jule-Evergoden er også veldig god!

    -Margrethe

    SvarSlett