torsdag 1. oktober 2009

Jeg fryser!

Det er snart vinter, og jeg har ryddet i skapet. Det viser seg at jeg må ha ny kåpe eller en varm jakke av noe slag. Det er ikke så lett! Hva med denne? Ser lekker ut, men blir man ikke fryktelig lei av den fargen?

Fra Ellos. Den ser faktisk ikke så varm ut heller.

Eller skal jeg gå for noe litt mere casual? Men den er ikke helt 'meg'.. Jeg skulle ønske jeg fant noe midt i mellom!
Også fra Ellos.

I mellomtiden har jeg kjøpt en poncho! Herregud, jeg liker jo ikke det en gang! Den er sort med høy hals og er absolutt ikke i nærheten av denne.. Hihi. Lurte dere.


Min er ganske kul, og den duger frem til det blir kuldegrader, sammen med de tøffe skolettene mine:

Fra Marco Tozzi

Ja, haha, jeg vet bildene ble kjempestore..

3 kommentarer:

  1. Kule støvletter. Gå for noe varmt og nøytralt er nå mitt råd, så kan du heller lage et kult skjerf eller sjal. Ønsker deg en riktig god dag. Klem fra Turid

    SvarSlett
  2. Kåpen fra Ellos er i bomull så den er nok ikke særlig varm nei. Jeg ville nok spyttet i litt mer og funnet meg noe i ull :) Men den var veldig fin, og rødt går man jo aldri lei ;)

    Poncho er fint, og du må jo legge ut bilde av din! Jeg får poncho til jul som mamma har strikket, i samme mønster som jeg hadde da jeg var lita jente, gleder meg! :D

    Og støvelettene dine vil jeg helst ikke snakke så mye om siden jeg overhodet ikke finnes misunnelig...

    SvarSlett
  3. Turid: Jeg tror jeg skal finne noe svart. Jeg er litt sånn svart egentlig. :) Også har jeg mange skjerf i alle mulige farger, så det blir bra. Klem tilbake!

    Linda: Jeg får vel ta et bilde av ponchoen min en dag. Så morsomt at mammaen din strikker til deg! :) Jeg kommer til å lete etter en sort jakke /kåpe og tykkere enn den røde. Men denne var jo stilig.
    Og, ja jeg tenkte på deg da jeg la ut bildet av skolettene. Trøsteklem!

    SvarSlett