tirsdag 14. april 2009

Påske

Det har blitt dårlig med blogging i påska, gitt. Jeg har til og med glemt mandagstema! Får hive meg på det i morra..
Jeg går bare her og tråkker og venter på at mitt nye kamera skal komme i posten. Det er et Canon Eos 450D. Jeg gleder meg sånn!
Litt rastløse etter noen dager her hjemme, bråbestemte vi oss for et påskecruise til Kiel med Color Magic. Vi har vært med før og syns det er bare deilig! Nydelig mat og ypperlig service; bare kos. Vi spiste i à la carte restauranten begge veier. Jeg har vært på SPA og blitt bortskjemt, ungene har badet i timesvis, og vi greide å svi av noen lapper på shopping igjen.
Her er derimot et bilde av hvordan det er å stå i kø for å komme av båten etter ankomst Oslo, med Kaptain Kid dansende på brua.
Det eneste dette luksusdyret ikke syns er bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar