mandag 23. mars 2009

Tall/siffer

Det er mandagstemaet denne uka. Tall trenger ikke være regninger og bankutskrifter tenkte jeg, da jeg satt her på nettbanken.. Ikke regnestykker heller. Det må da være noe morsomt å bruke tall til? Så klart; sudoku!
Greier dere denne?

  • Hvert av kvadratene med 3x3 ruter skal inneholde alle tall fra 1 til 9
  • Hver vannrette og lodrette linje skal også inneholde alle tall fra 1 til 9
  • Et tall skal ikke forekomme mer enn en gang per lille kvadrat eller på per linje (vannrett eller loddrett)

3 kommentarer:

  1. Uff, med den vanskelegheitsgrada skjer det seg før eg har begynt...
    Fin løysning på temaet:0)

    SvarSlett
  2. Jeg skal ikke prøve den jeg heller. ;)

    SvarSlett
  3. Suduko har jeg forsøkt en gang,
    men det får bli med det :)
    Flott bidrag til mandagstemaet!

    SvarSlett