fredag 13. mars 2009

Negler

Nå var jeg så drittlei de korte, myke, sprukne neglene og de ømme fingertuppene!
Om sommeren har jeg alltid lange fine negler, men nå var de bare helt borte. Jeg har ønsket meg juksenegler lenge, og nå gjorde jeg endelig alvor av det! Og da mener jeg ikke sånne til å lime på selv.
Her er geléneglene som jeg fikk satt på i dag. Damen var veldig nøye og det tok to timer! Med bling på lillefingerneglen syns jeg at jeg ble veldig fin. Nå trenger jeg bare, lakk, olje, tre forskjellige filer og lim for å passe på de best mulig. Vi får se hvordan det går.

5 kommentarer:

  1. Så flotte! (Og så flink du er i Gimp nå!)

    SvarSlett
  2. Filer er greit, men 3 stk? Olje kjøpte jeg, men brukte det aldri.. Lim MÅ man ha, og acetonfri neglelakkfjerner!

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte bare en fil, med tre forskjellige poleringsgrader. Olje er kjøpt, lim skal kjøpes. :)
    Også har jeg kjøpt gummihansker! haha

    SvarSlett